Det var ett tag sedan

Ops! Inte skrivit sen den 15 Mars, det var ju ett tag sedan? Vad har hänt sedan dess då? Inte speciellt mycket, umgåtts med mina fina vänner, fest hos Lina, umgåtts med min underbara pojkvän, lite shopping, plugg, träning osv. Alltså det gamla vanliga..

Idag var det skolan där vi hade prov i Svenskan. Gick inte speciellt bra men jag gjorde mitt bästa. Tittade i stan efter skolan med Hanna. Köpte mig ett armband och en tunika från Rut mfl. och en "skinnjacka" från HM. Kom hem och då har jag fått paket från HM. Min jacka som jag beställde och ett par trosor. Perfekt. Myste med älsklingen och sen åt vi våfflor med familjen. Har precis klippt mamma och det blev riktigt bra! Super nöjd :)

Ligger i sängen just nu och såg att klockan var ganska mycket.. Ska väl tvätta bort sminket och lägga mig. Imorgon går jag en kort dag och sen blir det nog stan med Hanna igen. Ska försöka att inte köpa något, haha. Ska iallafall köpa något till min fina vän Sofia eftersom hon fyller år idag :* Du är bäst!

Använder knappt datorn längre.. Därför det inte blir uppdateringar här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback