Veckans första dag snart avklarad

TjenaTjena :) Blev ingen skola för min del idag. Men skönt var väl det, hade ändå bara permanentrullning så inget jätteviktigt. Istället duschade jag, tog det lugnt och sedan åkte in till Edet. Vi tog en lunchfika på cafét och nu är jag proppmätt.. Haha. Jag och Sofia åkte hem med mamma&pappa och nu är jag då hemma.

Ska sitta här några minuter till och sen ska jag fixa mig för att dra till gymmet. Byta om och sätta upp håret. Här ska vi svettas! Woho, ska bli skönt att komma igång på riktigt nu. Sommaren-10 vill vi ju inte se ut som slappsäckar, även om jag kommer göra det ändå.. Haha. Men nu ska jag snart stänga ner här, ska till bussen om 20 minuter. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback