trött

Är seg i hela kroppen. Vill bara lägga mig och sova och vakna upp utvilad imorgon när det är dags för skola igen. Men nej, inte än på ett tag.
Bullarna är klara och det blev runt 40-50 stycker eller vad mamma sa. Goda som satan va dom iallafall, mums! Har även hunnit äta middag och titta på några avsnitt av Paradise hotel. Herregud alltså.. Ha sex med 2 stycken med knappt en timmas mellanrum? Haha shit.

Ikväll kommer iallafall min snygging hit och sover :) Myspys! Ska ta mig en dusch nu och sen lägga mej och titta på tvn eller något. Imorgon är det skola och efter det vet jag inte vad som händer. Tar halv1 bussen hem efter skolan eftersom det är bad på idrotten, haha där kommer ingen finna mig iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback