Torsdagen har bjudit på fika!

Torsdagen har bjudit på lite för mycket fika. Men jag klagar inte, nästa vecka börjar jag träna igen och då blir det inte massa fika och onyttigheter för mig(kan ju inbilla mig iallafall). Min dag började hemma hos mig med min sjukling till pojkvän, stackaren! Gjorde toast och myste i sängen innan vi fixade till oss lite och tog bussen till min kära farmor. Farfar var dessvärre inte hemma. Vi åt goda smörgåsar och pratade. De åker till Thailand på lördag de gottegrisarna!

Nu sitter jag hos älsklingen medans han pluggar teori. Får ju inte glömma säga att jag även fikat med Viktoria, Evelina och Josefine. En god tårtbit och trevligt sällskap, inte fel får jag säga :) Om en liten stund blir det bort till affären och köpa lite godis till mig. Mums va gott! Kan ju inte sitta här hela kvällen utan niågot gott, haha.

Imorgon fyller min favoritAfrikan 18år! Hon har fixat till med festligheter i hennes hus. Vi tjejer ska äta och gotta oss innan resten av folket kommer, det blir nog toppen om ni frågar mig! En bra present har vi också köpt, inte för att jag tror att Lina läser min blogg men känns ändå onödigt att skriva det här just nu ;) Ni får veta på Lördag! Have a nice evening ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback