Spelat bubble shooter hela dagen


har legat framför detta hela dagen, man blir beroende!

Gud va denna dagen
har varit seg.. Bara legat i sängen hela dagen efter att älsklingen åkte. När han var här åt vi hamburgare och spelade yatzy, hehe :*

Jag är så sjukt trött just nu men kan ändå inte lägga mej. Min sötnos ska nog komma hit så måste ner och låsa upp för honom isåfall :) Han kommer få pisk om han inte kommer och jag ligger vaken i onödan! Haha.

Imorgon får jag se vad som händer. Ska nog städa rummet(även om det inte är sååå stökigt) osv. Får väl hoppas att någon pingla vill ses också. Men nu ska jag stänga ner datorn och vänta på min älskling. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback