Söndag

Hejsan :) Har inte skrivit sen i Fredags men jag har faktist inte haft tid förän nu. Igår gick jag ut på en promenad med Sofia<3 Vi pratade en hel del, vilket var skönt :) När jag kom hem var älsklingen här så jag myste lite med honom innan Vickan kom hit. Sen droppade de andra(Sofia, Sofia, Hanna) in lite senare. Vi hade en supermysig kväll med massa prat, monopol och kortspel. Ni är bäst! De åkte hem runt kvart över 1 och då gick jag och la mig.

Idag när jag precis vaknat så kom älsklingen hit utan att jag visste det. Min sötnos :* Vi myste lite och sa hejdå eftersom han åker och jobbar i 1 vecka nu så.. Om jag kommer sakna honom! Men jag klarar mig :)
Har precis ätit världens godaste middag. Fisk och potatis, mums! Nu väntar jag på Vickan och sen ska vi besöka våran underbara vän Sofia :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback