Nyår 2009/2010 i bilder


Såå fint dukat så! Här satt vi och åt 3rätters och sen massa annat

EvelinaMartinsson med fördrinken - den supergoda förrätten

Hannah och Linn

Jag, Hannah och Sofia i väntan på varmrätten - min snyggHanna och jag

Jag och älskade Eve. Fråga inte vad jag gör med munnen.. haha

Amanda och Linn sjunger singstar

snyggEve och snyggSini , haha - Erik, EvelinaM och Hannah

Alla bilder är tagna av Evelina Walter.
Spenderade min nyår med Evelina, Sofia, Vickan, Evelina, Hannah, Linn och Amanda hemma hos Evelina Martinsson. Vi år 3rätters, drack, snackade, gjorde ölspel, sjöng singstar och hade det riktigt kul. Efter det begav vi oss till Ekaråsen och var där på tolvslaget. Riktigt fint med alla raketer och kul med alla som halkade ;) Efter det blev det bråk och sen inte så mycket mer. Min kväll slutade vid 3 någon gång.
Tack tjejer för en sjukt bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: salle

sv;haha jaja, de var rätt halt.. men kul förstår jag att de såg ut^^ ;)

2010-01-03 @ 03:58:36
URL: http://salllle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback