Modell på långhår i skolan

Hejsan :) Min dag har varit toppen hittills. Morgonen började med att jag, Salle, Hanna, Vickan och Kicki åkte ner till Göteborg. Väl i skolan så hade vi ju med oss modeller, jag hade med Salle då som sagt. Gjorde en frisyr som jag fick riktigt bra respons på. Jippie! :) Sen lockade jag hennes hår och gjorde en fläta så hon inte såg för rolig ut, haha. Efter det drog vi till donken och sen tittade vi i stan en stund.

Just nu ligger jag i sängen. Har precis tagit mig en macka och nu slappar jag bara. Väntar på att Sofia ska komma hem och bli klar för sen ska vi till Vickan och mysa :) Ska träffa älsklingen senare också, tror jag? Hoppas det iallafall! Lägger in bilder alldeles strax från idag. Bilderna blev inte bra, man ser alla småhår och allt. Men skitsamma :) Puss

Kommentarer
Postat av: salle

sini.. lägg inte ut! HAHAHA

2010-01-22 @ 16:49:05
URL: http://salllle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback