Min långa Onsdag

Hejsan :) Det känns som att dagen har varit jätte lång. Jag somnade iallafall ifrån tvn och allt igår, har vaknat flera gånger inatt osv. Skolan har ju ändå varit ganska bra. Lite cpryck på Hanna som alltid, men det är inget ovanligt. Haha.

Nu är jag hemma och tittar lite på tvn. Har även ätit lite soppa. Gottgott! Ska packa väskan nu och sen ner till bussen med Salle :) Vi ska iväg och träna vilket är superskönt! Känner mig lite väl rund. Haha! Imorgon är det en kort dag vilket är skönt och sen är det Fredag! Woho! Men nu måste jag gå om jag inte ska bli sen, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

rikigt mumma:D

2010-01-21 @ 14:10:32
URL: http://amellindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback