Min första permanent

Tjena mittbena! Är hemma efter en seg dag på salongen. Vet inte hur många gånger jag höll på att somna, haha. Jag gjorde iallafall min första riktiga permanent idag. *Stolt*! Visst blev det inte perfekt men det blev bra iallafall. Jag färgade även en kunds hår. Fan va grym man känner sej ändå när man står där och färgar ;) Haha nejdå men kul är det.

Jag har sjukt ont i ryggen efter en hel del stående. Not good! Är hungrig hela tiden, har knappt ätit något idag heller.. Ska ner och ta mig en macka eller kanske en bulle? Något och dricka iallafall. Kanske ska till Meddi ikväll, men jag vet inte. Han pluggar teori så vet inte om jag orkar idag.. Men jag saknar ju honom bara annars så jag får fundera på det :) Men nu är det biggest loser, hihi. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback