Måndag

Jag är såå trött.. Började dagen med att stiga upp ur sängen och äta underbart goda pannkakor som min fina mamma lagade. Tog bussen vid 10 i 7 till skolan. Hade hantverk där jag rullade lite permanent och sen gjorde jag lite volymfön och sen var det idrott. Har haft huvudvärk hela dagen och sen har jag börjat få lite ont i halsen också.. Har haft svullna halsmandlar sen i slutet av sommaren och jag hoppas verkligen inte att jag får lika ont som jag hade då.

Just nu ligger jag i sängen iallafall. Ska iväg till gymmet om en stund och sen hem till älsklingen :) Så nu måste jag skynda mej och packa mina saker, ska gå om en halvtimma. Imorgon är det praktik och då blir det att färga håret. Äntligen! Vi hörs imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback