Lördag morgon

Hejsan :) Har inte skrivit sen i Torsdags, inget jag har orkat göra helt enkelt. Jag har varit/är sjuk så är rätt seg. Igår gjorde vi prov i långhår och vi fick även reda på resultatet direkt. Jag fick vg+ och jag är sjukt nöjd över det, för jag blev absolut inte nöjd med uppsättningen.. Igår gjorde jag inget speciellt. Åkte till Trollhättan med pappa, mamma och lillasyster och efter det låg jag nere med pappa och mamma och tittade på tvn :) Åt massa gott och hade det riktigt mysigt! Sen kom älsklingen till mig<3

Idag har jag inte hunnit göra så mycket. Vaknade för några timmar sedan och ligger fortfarande i sängen. Vetinte vad som händer idag eftersom "lokalfesten" inte verkar bli av. Massa vel, men sånt är livet :) Så vi får helt enkelt se hur kvällen slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback