Härliga Söndag

Hejsan :) Gårkvällen var verkligen toppen. Var hemma hos Hanna med Vickan, Sofia, Salle och Fia. Vi spelade MariaKart och de andra förutom jag och Fia drack. Det var verkligen riktigt roligt. Jag har världens bästa vänner och det är det ingen tvekan om<3
Meddi hämtade mig igår så åkte vi hem till honom om somnade efter någon timma.

Idag på morgonen så har vi legat och myst och spelat tvspel. Haha kul är det :) Sen körde han hem mig och nu har jag varit hemma hela dagen. Ätit middag och bara tagit det lugnt. Så som en Söndag ska vara. Skönt iallafall. Nu hade jag tänkt att gå ner och göra mig en macka till kvällsmat :) Farmor och farfar kom även hem från Thailand idag, de gottegrisarna! Hade inte vart fel att dra iväg till ett varmt land och bara ta det lugnt.. Mmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback