En seg dag på praktiken

Det var så himla skönt att vakna imorse. Jag gick upp 30-40 minuter innan jag skulle ner till bussen så det var skönt. Hade även sovit runt 8 timmar vilket jag aboslut inte brukar göra. Så pigg var jag! Har dessutom varit på salongen hela dagen. Har inte funnits något för mig att göra, tråkigt nog. Men jag fick iallafall klippt mitt hår, men nu är det kort..

Har precis pratat med min fina älskling i telefon. Världens bästa! Helt otroligt. Så nu ligger jag här och saknar honom något otroligt, medans jag tittar på biggest loser som snart är slut. Ska tvätta bort sminket och bädda ner mig i sängen snart. Titta på tvn och bara ta det lugnt innan en lång dag som är imorgon.. Men det sagt säger jag hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback