En perfekt Fredag

Snart orkar jag inte hålla mig vaken längre. Denna dagen har varit en riktigt seg/mysig dag, vilket har gjort mig väldigt trött. Jag kom hem från Sofia för någon timma sedan där vi tittat på film. Tidigare idag gick jag och älsklingen och åt sallad på Roma med Viktoria, Evelina, Sofia, Mikaela, Hanna och Lucas :) Riktigt gott och trevligt.

Gårdagen var verkligen perfekt. En kompis fyllde 18år och hade fixat med fest. Först åt vi(runt 15 tjejer) middag, drack cider, bål, champagne, Lina öppnade presenter, vi åt tårta och massa sånt innan allt annat folk kom. Då blev det massa dans, sång för Lina(igen), mer champagne och sånt. Jag hade verkligen superkul och ett stort tack till Lina som fixade allt detta. Du är underbar!

Nu säger jag godnatt och återkommer med lite bilder någon annan dag, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback