Det var ett tag sedan

Okej, nu va det ett tag sedan jag skrev. Och det är väl bra det, har ändå inte haft tid eller ork till det :) Ingen lust heller för den delen.

Allt är underbart och jag är så himla lycklig. Hörde en låt förut som mamma och pappa spelade på nedervåningen och då kände jag en underbar känsla i kroppen. Jag är så otroligt kär så det inte går att beskriva. Jag har världens underbaraste pojkvän, familj och vänner! Går inte att önska sig bättre!

Det har gått 2 dagar på 2010, väldigt sega men ändå bra dagar. Jag känner att detta kommer bli ett bra år. Ett perfekt år. Inget ska få förstöra detta året! 2009 var ett hyfsat år. Jag hade både underbara och jobbiga dagar. Men 2010 är här nu och det ska bli underbart men nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback