12 timmar skoldag imorgon

Sitter i sängen med ett glas oboy och tittar på paradise hotel. Blev ingen älskling idag.. Tråkigt men jag överlever. Får försöka tvinga hit honom imorgon istället :) Jag kommer ju vara helt död efter en 12 timmars skoldag.. Åker hemifrån 10 i 7 och är hemma 10 i 7, inte roligt alls. Men så kommer det vara varje Onsdag, fattar inte vad skolan tänker med. Det blir iallafall att packa väskan full med mackor och oboy, haha :) Då överlever jag säkert.

Hade tänkt lägga mig i sängen nu. Ska inte somna efter tolv idag, inte. I pausen borstar jag tänderna och tvättar bort sminket och lägger mej. Perfekt. Sov gott inatt det ska jag försöka göra :) Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback