Veckans första dag

Hejsan :) Varit i skolan idag, bussen var som tur var inte försenad här i Göta. Men otroligt mycket folk på bussen var det eftersom alla tåg från Trollhättan är inställda. Så jag får nog sova hos älsklingen resten av veckan så jag får en säker plats.. Haha. Hade hantverk och sen idrott. Åkte hem till Hanna efter skolan. Åt god middag och pluggade.

Just nu sitter jag i sängen och tittar på spårlöst. Mycket intressant! Haha. Älsklingen kommer även senare ikväll, hade en jätte mysig kväll med honom igår :* Min bästa! Har även fått i mig mammas goda paj med vaniljsås. Mumsigt!

Kommentarer
Postat av: melle

riktigt fin blogg! hoppas du haft en bra helg! och en fortsatt trevlig helg och kväll!

allt väl då :)?

kramar<3

2010-03-06 @ 22:00:03
URL: http://hhoneylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback