Onsdag

Det verkligen suger att skriva här på bloggen. Så sjukt tråkigt! Eller ett inlägg när man vill går bra, kanske syns haha. Idag har jag iallafall varit hemma hela dagen. Kände mig yr och seg imorse så blev ingen träning för mig. Nu väntar jag på att mina fina vänner ska komma till Göta och så blir det film hemma hos Sofia :) Toppen! Älsklingen kommer hit ikväll också så det blir det skön och lugn kväll vilket jag gillar!

Imorgon blir det Göteborg för hela slanten. Nej, men det blir restaurang och bio för att fira en kompis som fyllde år för ett tag sedan :) Har inte passat alla förän nu men det funkar ju också. Så det blir en skönt dag imorgon också! Men nu måste jag fixa till mig lite, ser ut som faan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback