Lördagen/Söndagen/Måndagen

I Lördags var vi några tjejer hemma hos Hanna. Sjöng lipz, åt pizza, dansade och hade det trevligt :) Blev även en vända med saxen och Eve fick sminka de flesta, haha. Sen mötte jag upp älsklingen och gick hem.

Igår var jag med älsklingen nästan hela dagen. Vaknade, åt god frukost, åt middag+efterrätt och sov en liten stund. Efter det gick jag och tränade med Sofia på gymmet. 50 min på löpbandet och sen lite ben. Sjukt skönt! Sen hämtade älsklingen oss och vi köpte godis och hyrde film och sen åkte vi till mej och jag duschade. Sen hem till älsklingen, tittade på filmen och myste!

Vaknade för några timmar sedan hemma hos älsklingen. Han är i skolan men jag har ju lov :) Har ätit frukost och tittat på filmen från igår igen. Nu ska jag fixa mig och dra till gymmet med Sofia :) Gymmet två gånger varje dag denna veckan, ohja! Sen blir det hem till Julia :) Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback