Kalas hos morfar

Huvudvärk. Huvudvärk. Huvudvärk. Usch!
Jag var jag iallafall i skolan idag. Var väldigt segt för vi hade ingen lärare på hantverken.. Efter jag slutat mötte jag upp Sofia och Emelie i stan för jag skulle titta på present till pappa som fyller år imorgon :) Hittade absolut inget, så får bli choklad och en blomma istället.

Kom nyss hem från kalas hos morfar som fyllde år idag :) Det var vår familj, min moster och kusin, min morbror och hans tjej och så mormor och morfar då. Fikade och pratade, skrattar alltid lika mycket då de alltid berättar saker de gjorde när de va små. Haha. Nu ligger jag iallafall och tittar på familjen Annorlunda. Imorgon blir det praktik på salongen :) Puss


Kommentarer
Postat av: TIPSBLOGGEN

Jobbigt med huvudvärk!

2010-02-08 @ 21:12:49
URL: http://mangojango.blogg.se/
Postat av: caroline - tävling pågår!

Du missar väl inte min tävling i min blogg! Om du är intresserad av att vinna ett väldigt bra pris så borde du titta in! KRAM =)

2010-02-08 @ 21:33:59
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback