Gårkvällen hos Vickan

Hejsan :) Min kväll igår spenderade jag hemma hos Vickan. Tog mig faktist en promenad till Edet där jag mötte upp Vickan Emelie och Fia :) Köpte semlor och dricka och sen åkte vi över till Ström, till Vickan. Hanna och Zara kom också. Vi snackade, tittade på melodifestivalen, lyssnade på gamla låter och dansade. Haha vi hade riktigt kul iallafall! Avslutade kvällen med makaroner och ketchup iallafall. Älsklingen kom och hämtade mig runt 12 eller vad den var. Så underbar är du, mitt allt! <3

Har legat i sängen hela morgonen och bara slappat. Ätit frukost och nu är det dags att städa lite hade jag tänkt. Tittade nyss på skolplatsen där vi kan se våran närvaro-lista. Fy helvete, nu blir det att sluta vara lat säger jag bara! Får inte vara sjuk på hela veckan nu. Förutom torsdag då jag måste ta ledigt.. Men nu ska jag städa, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback