Fan va det krånglar!

Fan va blogg.se krånglar! Skulle publicera ett inlägg nyss och då försvann allt. Så segt alltså! Men det jag sa va iallafall att min dag på salongen har inte varit speciellt händelserik. Fanns inte så mycket för mig att göra. Efter jag slutat mötte jag Meddi vid Boström och vi köpte blommor till min pappa som fyller år idag! :) Så släppte han av mig hos farmor och farfar där det blev fika och att titta på kort från deras Thailands resa.

Iallafall, nu är jag hemma och har varit det ett bra tag. Har ätit lite mat och tagit det lugnt bara. Ska skriva en engelska grej som jag måste va klar med tills imorgon så det är bara att sätta igång. Hörs senare :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback