Besök på gamla skolan

Hejsan :) Vaknade, duschade och fixade mig lite och sen drog jag till gymmet. Väl där kom jag på att jag bara hade med mig idrottsskor och rena underkläder/trosor och inte gymkläderna. Smart? Nej! Sofia gymmade lite och sen gick jag till Julia där även Vickan var. Vid kvart över 11 mötte vi upp resten av tjejerna (Eve, Elin, Sofia, Hanna, Fia) och gick till skolan där vi pratade med våran gamla mentor. Efter det åt vi lunch på fiket vilket var super gott! Alltid lika roligt att vara alla tjejer :) Ni är bäst!

Har varit hemma några timmar men har inte gjort något speciellt. Ska jag vara ärlig har jag inte gått upp från sängen en enda gång sedan jag kom hem. Haha, lat ja. Ska iallafall iväg och träna om 40 minuter ungefär. Ska bli skönt men jag är så otroligt trött! Imorgon blir det troligtvis filmmys med tjejerna, får se hur det blir. Men nu ska jag dra mig iallafall, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback