T o r s d a g

Haha, måste bara säga att det är skrattretande vad tråkig blogg jag har. Visst, jag vet att det bara är mina "närmsta" som läser den. Men ändå? Såhär tråkig får man ju nästan inte vara..
Iallafall!

Var några dagar sedan jag skrev, men ändå tänker jag inte säga vad jag gjort de senaste dagarna. Ingen ork till det :)
Idag var det skolan som vanligt. Alltid bra :) Efter det åkte jag hem och har varit hemma hela dagen.
Det har varit några arbetsgubbar här på eftermiddagen och grejat med några sladdar osv på övervåningen. Så när jag kom hem efter skolan så la jag mig i mamma&pappa's säng och kollade på tvn. Eller ja, jag råkade somna :) Sov en stund innan maten var klar, lasagne. MUMMS!
Har även hunnit färg lillasyster's hår och min "underlugg" som är brun :)

Skulle egentligen åkt till älsklingen nu ikväll men han sket i det och ändrade på planerna istället. Inget jag kommer deppa över iallafall, älskar ju honom lika mycket ändå!
Men nu ska jag ta och dra mig. Kanske smaska i mig lite lasagne? (a)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback