T o r s d a g

Hejsan :)
Har inte orkat uppdatera något idag. Har sån jävla huvudvärk så jag vet fan inte vart jag ska ta vägen. Gör så jävla ont, blivit trött av det också..

Idag har det varit skolan, bra som alltid :) Gick på stan en liten stund med Casandra och Hanna och sen tog vi bussen hem.
Har fixat ett fotoalbum som jag beställt hem nu, va allt kul att fixa det :) Verkligen värt det!

Mamma är och hämtar pizza i Edet nu så ska snart äta lite. Sen blir det att göra klart en svenska uppgift och vänta på älsklingen som kommer hit efter träningen. Ska bli mysigt att träffa prinsen igen!

Ha en trevlig kväll, detta var allt från mig idag. Jävla huvudvärk!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback