T i s d a g

Hejsan :)
Har vart på APU:n idag och det gick bra :) Fick tvätta hår osv som vanligt. Nästa gång tar jag med mig en av mina dockor för att rulla permanent och kanske lite volymföning också? :)

Mamma och pappa kom och hämtade mig när jag slutade vid kvart i 5. Köpte med mig silverschampo till mamma, men som även jag ska testa och se om det gör någon skillnad på mitt fula hår. Vill verkligen färga det brunt!

Har vart hemma nu några timmar och har inte gjort så mycket alls. Legat i sängen med datorn och druckit pepsi! Nu är det IDOL på tvn som jag ska kolla på, såklart :) Efter det blir det andraavenyn. Jag älskar att kolla på tvn! Kan nog många intyga ;)

Ha en bra kväll, jag ska mysa med älsklingen senare ikväll iallafall :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback