T i s d a g - APU

Goddag Goddag ;)
Kom hem från salongen för ett tag sedan. Har faktist vart rätt kul idag :) Har fått schamponera och klippt Meliha (älsklingen's mamma), det gick väl sådär med klippningen. Haha, första gången jag klippte så vafan :) Men det va kul. Sen har jag fått gjort det vanliga. Sopa hår, tvätta hår, kolla på, tagit fika paus med te&ballerina, lunch paus med nudlar och wokade grönsaker osvosvosv. En bra dag :)

Slutade för dagen vid halv 5 och då tog jag bussen hem. Hade sån tur, när jag kom där bussen kom, var egentligen påväg hem till älsklingen för att vänta på kvart över5 bussen, så kom bussen. Göttmos :)

Fick även med mig ett serum för håret, Maria Nila - smootinh drops. Bästa svärmor va ;)

Men nu ska jag kolla på project runway och äta ännu mer ballerina :) Ikväll blir det hem till baby.
Ha en bra dag, kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-09 @ 15:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback