O n s d a g

Hejsan :)
Inte orkat skriva på ett tag, men sånt är livet. Man orkar ju inte allt, eller hu.
Idag har det varit skolan som vanligt. Har varit rolig. Blev en chailatte påväg till bussen, men den va inte speciellt god. Vattning.. Tog iallafall 4 bussen hem med Casandra, Vickan, Sofia och Julia. Jag åkte in till Edet och gick till UM eftersom jag hade beställt en tid där. Gick på 3 minuter och sen körde Iffe och Meddi hem mej :) Så snällt så.

Nu sitter jag i sängen och funderar på att göra något att äta. Ingen som gjort mat idag och man kan väl inte leva på ett knäcke bröd och lite skollunch. Jaja.
Har fått ännu mer läxor så ska göra det nu. Lika bra så jag slipper göra allt imorgon.

Är så sjukt trött på att gå upp tidigt på morgona, vill ha helg varje gång jag vaknar. Haha, men ändå drar jag mig upp :) Jaja sånt är livet, bara att vänja sig. 3 år!

Ha en bra dag iallafall, kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback