Med detta säger jag godnatt

Nu ligger jag dödstrött i min säng. Datorn har jag i knät och tvn står på i bakgrunden.
Har precis tryckt i mig en tacosrulle. Det ångrar jag nu då jag är mätt i magen. Haha.

Som ni kanske ser så har jag ändrat lite på bloggen. Nej, jag vet. Inget märkvärdigt eller speciellt snyggt. Men jag tycker själv det blev bättre än innan. Vi får väl se hur länge jag har denna :) Är man inte bra på att göra designer, ja men då vill man byta hela tiden! Sånt är livet.

Älsklingen kommer nog hit om ett tag :) Så jag ska fixa mig(läs: tvätta bort sminket, borsta tänderna) och bädda ner mig i sängen. Ska bli sååå skönt att sova nu.
Varje vardagsmorgon jag vaknar så är min drivkraft att jag får sova ut på helgen. Haha ja men nästan så är det. Det är ju inte det roligaste att ställa klockan på 05.45..

Men nu blir det sängen :) Sov gott, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback