M å n d a g

Hejsan :)
Det blev som ni nog sett ingen mer uppdatering igår. Älsklingen kom hit utan förvarning :) Min sötnos! Vi tog iallafall moppen hem till honom, och om jag var rädd! Haha.
Väl hemma hos honom så myste vi, spelade kort och avslutade kvällen med en film som vi somnade till :)

Idag var det skolan då. Hade hantverksteknik den första lektionen och då rullade vi permanent. Gick superbra idag :) Åkte hem efter det eftersom jag inte skulle vara med på idrotten.
Var hur trött och seg som helst när jag satt på bussen hem. Nickade till ett antal gånger!

Nu sitter jag i vardagsrummet med lillasyster :) Har precis ätit hemlagad soppa som hon gjort, riktigt gott var det. Är hemma själva hela kvällen så då är det skönare att sitta här nere. Haha  :)

Ha en bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback