M å n d a g

Hejsan :)
Igår åkte vi till farmor&farfar och hälsade på, åt tårta ochså. Sen hämtade vi upp älsklingen och kinamat som vi hade beställt. Åt hemma och sen myste jag och älsklingen lite och sen åkte vi till honom. Jag glömde typiskt nog min mobil hemma så den gick han åka tillbaka och hämta (a) Haha bästa älskling!
Jag färgade Meliha's hår på kvällen och sen gjorde vi inte så mycket mer än att mysa.

Idag va det en skön dag i skolan. Hade bara hantverk där vi frägade ögonbrynen och fransarna. Blev ganska bra :)
Tog bussen hem med Casandra och mötte upp mamma nere vid grillen. Sofia och hennes mamma hämtade upp oss så åkte vi och skaffa gymkort. Fick en snygg handduk på köpet och ett solkort typ :p Haha. Efter det följde jag med Sofia till vårdcentralen och sen åkte vi hem.

Har varit hemma en stund nu och ligger i sängen och kollar på tvn. Älsklingen är i Stockholm nu men han kommer hem imorgon igen som tur är :) Vill ju inte vara borta från honom för länge, såklart! ;)

Ha det bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback