L ö r d a g

Hejsan :)
Gårkvällen var bra. Vi hade en överraskningsfest för min farbrors tjej Hanna som fyller 30 imorgon :) Hon blev sjukt glad och det är ju det som är huvudsaken. Vi åt mat, drack lite och hade lekar. Jag hade vart sjukt trött hela kvällen så runt 11 gick jag hem.

Idag vaknade jag tidigt när älsklingen gick för att jobba men somnade om lika fort. När han kom tillbaka åt vi nudlar med wokade grönsaker och tittade på tvn.

Jag har nu duschat, diskat och hängt lite tvätt. Åt mamsen då :) Lättförtjänta pengar dör ju ingen av, haha.
Sitter nu med en skål med älsklingsglassen och en burk cola. Ensam mamma söker står på på tvn och lite så :) Idag händer inte ettt skit, knappt någon som är hemma och jag känner mej inte speciellt pigg heller.

Ha en bra lördag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback