L ö r d a g

Hejsan :)
Va i Göteborg idag med Sofia. Köpte inget förutom en stor chailatte, det va mumsigt det!
När vi kom hem åt jag en macka och lite glass sen åkte jag till Edet med Sofia. Åkte över till Slottsparken där vi spelade kubb och eldade. Mysigt :) Sen gick vi runt lite och åkte hem en stund efter det. Har haft en toppendag med tjejerna, alltid lika roligt.

Nu ligger jag i sängen och fryser som bara den. Bredvid mig står ett stor glas med cola, det är gott det också. Ska stänga ner datorn och kolla på tvn innan jag somnar.
Älsklingen kommer inte idag och jag ska inte till honom. Tråkigt :( Men det kan inte va bra alla dagar, tyvärr :) Saknar honom iallafall bredvid mig, det kommer jag göra sen också när jag ska lägga mej. Usch, hatar att sova utan bästa baby.

Iallafall, sov gott. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback