Kortspel som varje kväll

Sitter fortfarande nere i vardagsrummet :) Julia har varit här och spelat kort med mig och lillasyster.
Ska snart upp och packa väskan snabbt och fixa iordning på rummet. Älsklingen kommer nämligen och hämtar mig sedan efter han har kommit hem efter träningen. Gött att slippa ta bussen :)

Imorgon är det APU igen, hoppas det blir roligt :) Vi som är 1or har ju inte lärt oss speciellt mycket så vi får ju inte göra så mycket då heller. Sopa hår, kolla på, schamponera hår osv. Men det duger :) Vi ska börja ta med oss våra dockor och rulla permanent osv.

Men nu ska jag ta upp datorn på mitt rum :) Mamma kommer snart hem!
Ha en trevlig kväll, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback