Grattis farfar!♥

Även om det är lördag så har jag bara legat hemma idag. Nu på kvällen har jag faktist kännt mig sjuk. Måt lite illa och haft huvudvärk + att jag är sjukt trött. Men det är sånt man får ta :)

Jag åt en väldigt sen middag idag, ändå har jag inte vart hungrig under dagen.. Vid halv 8 åt jag spagetti och köttfärssås som var riktigt gott!
Nu ligger jag i sängen och kollar på tvn och dricker cola :) Myser med mig själv, haha. Men om baby inte kommer inte på krogen så kommer han till mig. Men det blir säkert inte så ändå :) Haha.

Idag fyller även bästa farfar 59 år! :) Grattis!!♥
Mamma och pappa var hos farmor&farfar förut och åt mat och tårta osv. Skulle egentligen åkt med men stod i myskläder och blött hår när de åkte så det blev aldrig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback