Gratisbio - varför inte?

Jag låg i sängen och var uttråkad förut och råkade klicka in mig på GratisBio.se. Var inne på sidan ganska ofta förut när jag var uttråkad. Väldigt bra sida förövrigt.
Man samlar poäng genom att bli medlem för nyhetsbrev, delta i tävlingar osv. För de poäng man får kan man få biobiljetter, presentkort och gratis prenumerationer.

Man kan också göra som jag gör nu, skriva en kort text om just GratisBio och få mellan 10-1000 poäng. Har man inget att göra så varför inte lägga 3 minuter på detta? Gjorde min kväll lite roligare iallafall ;)
Genom att göra detta så är man även med och tävlar om ett presentkort på Nelly.com för 500kr. Hur bra är inte det?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback