Godmorgon godmorgon

Helt otroligt att jag fortfarande kan säga godmorgon och att jag vart uppe i några timmar redan ;)
Vaknade hos baby idag, han kunde inte sova längre än till 9 så det va ju bara att pallra sig upp. Vi åt frukost och lite så. Sen körde han hem mig och vi åt lite bulle innan han åkte igen ;) Haha.

Igår var jag med bästa tjejerna. Emelie, Lina, Eve och Zara. Var hemma hos Emelie och hade det mysigt, gick till Boström och köpte gott och sen tillbaka. Lyckad kväll!

Idag ska jag bara vara hemma. Är hur trött som helst bara för att vi gick upp så tidigt. Haha :( Ska till älsklingen vid 9 ikväll så det blir ju ett bra avslut på en tråkig Söndag.
Ha en bra dag iallafall, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback