Fotobok

Jag kommer ihåg att jag och mina kompisar en gång gav en kompis ett fotoalbum när hon fyllde år. Vi hade fyllt boken med massa bilder med tillhörande text. Ett väldigt roligt minne att ha och kolla tillbaka på om några år, och jag vet att jag väldigt gärna också ville ha en.

Men nu har jag sett en ännu smartare sak, den här "fotoboken" som Fujifilm har. En fotobok där man lägger in valfria bilder(tex minnen från sommaren, kärleken osv). Alltid roligt att ha senare i livet.
Nu har de ett erbjudande där man kan blogga om just denna fotoboken och få den helt gratis. Väldigt bra erbjudande som jag faktist tycker alla ska ta. Vem vill inte ha fina minnen i en bok? :)

Så gå in på Fujifilm.se och gör en egen minnesbok du också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback