Fever Pitch

Godkväll :)
Vad har min dag bjudit på? Inte speciellt mycket får jag väl säga då. Jag har ätit mat, kollat på en film, suttit vid datorn och spelat kort med mamma. Har varit en lugn och skön dag, vilket var min plan på att ha :) Fick även ett snabbt besök av världens bästa älskling :) Några pussar sen skulle han gå igen, hehe.

Just nu ligger jag i sängen med datorn och kollar på film, Fever Pitch. Bredvid mig står ett glas fanta, mm.
Jag vill även fixa något med min blogg. Göra den större, bredare alltså. Men jag suger på bloggdesign och då är det inte så roligt att fixa till något. Inga bra bilder har jag heller, usch.

Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen och ta några klunkar fanta :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback