F r e d a g

Hejsan :)
Igår kom älsklingen till mig efter hans träning, vi åt kvällsmat och kollade på idol. Runt halv 10 åkte vi med pappa hem till honom där jag pluggade och han sov. Haha.

Idag stannade jag hemma från skolan. Hade väldigt svårt att somna igår och kände mig inte bra när jag vaknade imorse. Så jag har legat hemma i älsklingens säng hela morgonen/förmiddagen. Har ätit frukost och suttit vid datorn :) Men nu ska jag stänga ner datorn och läsa en bok istället. Har nämligen en bok som vi ska läsa på svenskan. Så det är väl lika bra att börja då tycker jag.

När baby slutat jobbet så kommer han hem och myser lite med mej :) Får försöka tvinga med honom in i duschen och sen bort till apoteket. Får se hur jag lyckas med det :) Haha.
Ha en bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback