Välförtjänt dusch

Hejsan :)
Tog bussen hem från älsklingen vid kvart i 1 efter vi sovit en stund :) Haha stackarn blev ju väckt när jag kom dit!

Här hemma har jag bara legat i sängen. Är så sjukt trött efter att ha gått upp kl8. Men jag ska inte klaga!
Har iallafall precis tagit mig en sjukt skön dusch. Hade gåshud när jag stod i duschen, iskallt i badrummet + jättevarmt vatten. Brr! :D

Ska ta och fixa mig om en stund. Tar halv6 bussen till Edet då jag och älsklingen ska vara hemma hos farmor kl6 :)

Imorgon blir det halloween party! ;) Först förfest med några av tjejerna hemma hos Hanna och sen blir det fest :) Göttmos måste jag säga.

Men nu ska jag dra mig :) Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback