Tråkig lista som tidsfördriv

Klädsel
Vad har du på dig idag:
förut: svarta tights&blå klänning nu: svarta tights, rosa nattlinne(haha) och en stor grå kofta. FRYSER!
Vad använder du just nu för skor: Just nu använder jag inte skor eftersom jag är inne, men ute blir det mina svarta boots!
Favoritfärg på kläder: allt möjligt, men nu på hösten blir det väl lite mörkare

Senaste person som
Sov i din säng:
jag och baby
Du pratade med: mamma
Du delade en drink med: Sofia
Du gick på bio med: baby eve o tomas
Du gick på stan med: mamma tror jag
Skällde på dig: baby. haha

Senaste
Låt du hörde:
man in the mirror
Film du såg: såg en film igår men kommer fan inte ihåg vad den hette :p men rolig va den!
Mat du åt: åt nyss spagetti&körrfärssås
Kram: baby
Puss: baby
Fest: helgen - Idolfest typ
Känslan: förlängtansfull, längtar så sjukt mycket till lördag!
Ilska: Förut, bråka lite med baby, haha
Resa: jadu det är ju frågan
Glädje: när jag pussar på min bästa älskling
Dröm: va ett tag sen jag kom ihåg min dröm faktist :p
Boken du läste: Cinnamon Girl - Starting Over ( till skolan )
Personen du träffade: mamma
Personen du pratade i telefon med: mamma
Personen du fick sms av: Salle
Gången du åt en 7-eleven korv: aldrig gjort faktist haha
Gången du var utomhus: för några timmar sen
Gången du sov: imorse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: ett tag sedan
Saken du köpte:
dipp på Boström

Om dig

Namn: Mikaela
Ålder: 15
Smeknamn: Sini
Syskon: lillasyster storebror
Sysselsättning: kompisar, pojkvännen, gymmet osv
Bra egenskaper: snäll? haha nä jag vette fan :)
Dåliga egenskaper: blir lätt sur och misstolkar saker
Linje/klass: HV1A
Hårfärg: mörkbrun
Ögonfärg: blå
Skostorlek: 38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback