T o r s d a g

Hejsan! :)
Skolan idag va jäkligt skön. Hade prov i hantverken första lektionen och jag trodde verkligen det skulle gå skit eftersom jag knappt pluggat något alls.. Men det kändes verkligen superbra :) Så hoppas verkligen det gick bra nu!
Efter provet hade vi service och efter de lunch och sen matte. Jag, Hanna och Casandra gick lite tidigare för vi skulle hinna med 12.25 bussen och visst gjorde vi det. Sofia och Julia va även på bussen :)

Hemma har jag inte gjort något alls. Känns så skönt att inte ha något prov att plugga till. Även om jag har massa inlämningar, men det tar jag under lovet :)
Tar bussen halv 7 in till Edet för att gymma. Ska bli skönt! :)

Menmen, tjingtjing!
(Ska förövrigt byta mobil någon dag så jag kan ta bilder igen, min nuvarande mobil kan nämligen inte det..)

Kommentarer
Postat av: Madde

vi ska fan inte byta mobil!!!!!!!

2009-10-22 @ 15:37:54
URL: http://madeleinesinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback