Skön kväll

Hejsan :)
Åkte ju till Göteborg förut som sagt. Blev att titta i affärer och dricka en underbar chailatte! Finns det något godare? :o Underbart ju!
Åkte upp med Sofia, träffade Emma och EmelieW på bussen. Sen mötte vi Vickan i Göteborg och sen Emelie och Jennie. Sist men inte minst Zara också :) Haha så vi va ju några.
Fick köpt mig en kjol och inget annat. Inga utklädningskläder i år då :( Jävla skit!

Nu ikväll har jag varit uppe hos Sofia med Vickan och Jennie. Tittat på gamla klipp på Sofia när hon va liten. Haha har nog aldrig skrattat så mycket ;)

Nu ska jag sova, tandläkaren imorgon! Döda mig. Men går till älsklingen efter det, mys :)
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback