S ö n d a g

Hejsan :)
Ligger i sängen nu och mår inte speciellt bra. Jobbigt att andas, känns som jag andas in rök typ :s Konstigt! Sen har jag ont i halsen och huvudet. Bara jag håller mej någorlunda frisk. Har inte tid att bli sjuk och behöva stanna hemma från skolan.

Gårdagen va lite anorlunda. Det började med att vi va hos Lina, sen va vi på tråkig bonnefest i Västerlanda och sen hamnade vi i Hanna och hennes pojkväns nya lägenhet :) Haha.. Sistnämnda va ju roligast iallafall.

Idag ska jag bara vara hemma hade jag tänkt. Ska plugga osv, vilket jag verkligen behöver. Ska dra och träna med tjejerna lite senare också. Hoppas jag orkar det bara!
Ha en bra dag iallafall, kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har som tur var aldrig varit på en bonnefest

2009-10-12 @ 18:17:12
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: FEBB

men det är ju mkt! oj hade du inte`coolt at du gr dte nu:



hoppas dte gick bra me dplugget sötnos!

2009-10-14 @ 09:23:15
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback