M å n d a g

Hejsan :)
Igår på morgonen/dagen låg jag och älsklingen och myste en hel del. Bästa älsklingen!
Senare på kvällen åkte jag till Hanna där jag, Vickan, Frida och Hanna drack kaffe(jag te) och åt den nya chokladen. Den med hallon var ju underbart god :) Vi pratade en hel del och hade det förjäkla trevligt alltså!
Vid halv 10 bestämde vi oss för att gå till Boström och köpte chips, dipp och julmust och så gjorde vi! Hemma hos Hanna igen spelade vi lite kort och myste. Gick hem till älsklingen runt 12 någongång.

Idag har jag bara varit hemma hos älsklingen, inte gjort så mycket. Är hemma nu och har precis ätit lite mat. Ska strax fixa mig lite och sen åka och träna :) Ska bli så jävla skönt, har inte tränat sen i Onsdags!

Hörs senare eller något, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback