L ö r d a g e n - party

Gårkvällen började med att jag, Salle och Sofia gick till Fia :) Där började vi dricka, de andra åt, vi gjorde ölspel, satt på trappen och skrattade en hel del osv! Vi fick skjuts över till Ström där vi stod ute och pratade med våran älskade Vickan en stund innan vi drog in till Lucas och Hanna, fast Hanna och de hade inte kommit ännu. Vi satte oss och väntade på de andra, hälsade på folket osv. Haha!

När Hanna och alla andra kom drack vi lite mer och sen började allt dansande! Jag tror fan jag va en av de som dansade mest igår kväll! Fan va underbar kväll jag hade alltså, helt otroligt!

Min älskade vänner gjorde min kväll sjukt bra! :D Älskar er mina älsklingar! <3

Min kväll i några få ord, kan faktist inte beskriva den med ord. För jag hade så jävla roligt att det inte går att beskriva!

Tyvärr glömde jag kameran hemma så det blev inga bilder :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback