L ö r d a g

Hejsan :)
Vaknade runt 11 eller något idag. Så himla skönt att sova länge, sov nästan 12 timmar :p Haha.

Åt risgrynsgröt till frukost och det var riktigt mumsigt. Har färgat och fixat mamma's hår nu på morgonen.
Idag blir det till att vara med på mamma's och pappa's Idolkväll borta i "Bikupan". Älsklingen Sofia och Zara ska också dit :) Vet inte om vi stannar där borta eller är hos mej. Vi får väl se :)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och börja fixa mig. Är förkyld och känns som jag har feber. Kallsvettas osv. Men det skiter jag faktist i nu. Det är ju LOV! :) Woho.

Ha en bra lördag, kram

Haha jag och lillasyster, fan va snygga! ( Gammal bild )

Kommentarer
Postat av: Madde

Hetingar.!

2009-10-24 @ 13:45:36
URL: http://madeleinesinipuro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-10-26 @ 13:37:36
Postat av: Sv: Madde

Sket heta ju!

2009-10-27 @ 13:30:29
URL: http://mikaelasinipuro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback