L ö r d a g

Hejsan :)
Igår åkte jag hem till Emelie och va där i ungefär 2½ timma. Jennie kom också efter en stund :) Tjötade en hel del och tittade på tvn.
Mamma o pappa kom och hämtade mig vid halv 8 ungefär och så åkte vi hem och myste i vardagasrummet. Åt kex, ost, vindruvor osv och tittade på Idol :) Sen kom även Meddi.

Idag har jag inte gjort så mycket. Meddi va här förut..

Nu ska jag strax gå och fixa till mig lite inför ikväll :) Kl 5 ska vi tjejer vara hemma hos Fia och äta mat och förfesta lite och sen drar vi till Hanna. Men jag ska nog hem till Eve innan vi ska till Fia tror jag. Får se :)

Ha en skön lördag för det ska jag! Kanske hörs när jag kommer hem inatt, om jag inte sover någon annan stans. Får se hur natten slutar!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback